Vzpenjanje na gore, zbiranje rekordov. Preživeti z grizenjem. Po padcu sledi vzpon.

Drage in spoštovane novinarke in novinarji, urednice in uredniki, če se človek želi iz visoke gore povzpeti na še višjo, se mora najprej vrniti v dolino. Korona je več kot dolina. Je globoka luknja, ki požira življenje, zdravje in veselje, uničuje pa tudi delovna mesta, obstoje in podjetja. To ogroženost smo spoznali lansko leto in občutili, kaj nas čaka. Zato smo vse, kar smo imeli, ampak resnično vse, vložili v to bitko. Predvajali smo oglase na televiziji in po radiju ter izvajali oglaševalske kampanje v skoraj vseh časopisih in revijah. Kakšna paraliza, zgolj srčno vzpenjanje. Namesto, da bi zahtevali skrajšan delovni čas, smo zaposlili 100 oseb. S to ogromno ekipo ljudi ter prodajnih in marketinških dejavnosti smo se množično uprli vsemu, kar bi nas v povezavi s korono želelo zadaviti. Nismo se prestrašeno pritoževali in pametno nergali, ampak smo zavihali rokave in uspeli! Popustili ali stopili s plina nismo niti en dan! Seveda je bila poleg ogromno optimizma na delu tudi pozitivna obsedenost. Priznam, da sem se zelo pogosto soočal z vprašanji, dvomi in kritiko glede naše strategije. Potrebne je bilo veliko trdnosti in zaupanja, da nismo skrenili z naše poti. Še danes do mene pridejo marsikatera svarilna

in zaskrbljena “mnenja strokovnjakov”: “No ja, če se bo to dobro končalo, kar počnete?” Poleg čistega zagotovila za obstoj naših delovnih mest in 100- odstotne garancije za oskrbo naših kupcev z izdelki mi je bilo in mi je “mimogrede” pomembno, pokazati in dokazati, kaj vse je mogoče, če so ljudje voljni, slediti skupnemu cilju in trdo delati – zelo trdo delati. Povezanost, strnjenost, združevanje moči, skrb. Za nekatere zveni povsem tuje, zame pa predstavlja osnovo za uspeh. Po 19-odstotnem povečanju prometa v marcu, smo aprila s 60- odstotnim povečanjem prometa v enem mesecu postavili senzacionalni najboljši mejnik. 60 milijonov evrov prometa. Druga najboljša vrednost v letošnji zgodovini našega podjetja po 65 milijonih evrov prometa v marcu… Naj še kdo reče, da se učinkovitost, pogum in trud ne izplačajo. Če človek želi premagati vrh za vrhom in vedno znova postavljati rekorde, mu ne pomaga nobena čarovnija in tudi ne sok gumijastih medvedkov, ki bi nam dal čarobne moči. Zagotovo se spomnite še male čarovnice Bibi Blocksberg in tolpe gumijastih medvedkov. Ob nevarnosti in v krizah pomaga samo, pametno reagirati in garati. Tako je, enostavno garati in gristi. Vsak na svojem delovnem mestu v ubrani ekipi. Kaj je še novega? Zelo malo surovin, embalažnega materiala in zabojnikov za čezmorski prevoz. In dodatni tovor surovin stane dva krat več kot pred letom dni. Izredno počasi in zamudno se trenutno stvari odvijajo v proizvodnji in odpremi. Vendar pa se ne prepiramo niti s to situacijo – v tem primeru enostavno proizvajamo v treh izmenah in še ob sobotah v eni izmeni. Utapljamo se v naročilih – vendar ni blaga. Vendar pa smo v preteklih 30 letih že par krat doživeli obratno situacijo. 🙂 Takšno je življenje: včasih si spomenik in včasih golob. In po padcu sledi vzpon – če vse naredimo pravilno. In očitno to smo, kot dokazujejo številke prometa za prvo trimesečje.

V prvih štirih mesecih 2019 pred korono smo ustvarili 162 milijonov evrov prometa. Dve leti pozneje, še vedno v času korona krize, 228 milijonov. To je 66 milijonov več oz. 40-odstotna rast. q.e.d. S prisrčnimi pozdravi, Vaš Ernst Prost