Z LIQUI MOLY lahko zmanjšate posledice za denarnico
Zaradi trenutnih cen na bencinski črpalki lahko vozniku avtomobila stopijo solze v oči. Proti cenam samim ne moremo nič, lahko pa s par preprostimi ukrepi znižamo tekoče stroške avtomobila. “In ne le pri porabi goriva, temveč tudi pri skritih stroških,” razlaga David Kaiser, vodja raziskav in razvoja v podjetju LIQUI MOLY, ki je strokovnjak za olja in dodatke.
Vsakič, ko se motor zažene, se v njem začnejo nabirati ostanki izgorevanja, ki se sprimejo tudi na šobe za vbrizgavanje goriva. Na teh finih šobah te obloge povzročijo, da se bencin več ne razprši tako fino. Zaradi tega izgorevanje ne poteka več tako učinkovito. Posledica: manjša moč motorja in večja poraba bencina. “Poleg tega je posledično tudi vedno več ostankov izgorevanja, ki težavo še poslabšajo,” pravi David Kaiser. “Ker je to postopen proces, voznik avtomobila večinoma ne opazi, da se je poraba povečala.” Starejši, kot je avto, večje, kot je število prevoženih kilometrov in tem slabša, kot je kakovost bencina, večja je težava.
Rešitev je čistilo za šobe za vbrizganje goriva podjetja LIQUI MOLY. To je dodatek za gorivo, ki ga preprosto nalijemo v rezervoar za gorivo. Ko motor nato teče, njegove čistilne učinkovine z bencinom pridejo do šob za vbrizgavanje goriva, kjer postopoma odnašajo škodljive obloge. “Motorju se povrnejo njegove prvotne vrednosti porabe in njegova prvotna moč,” pravi David Kaiser. “Poleg tega čiste šobe za vbrizgavanje goriva pomenijo manjšo možnost okvare. To je ogromna stroškovna prednost, saj so šobe za vbrizgavanje goriva drage.” Z dodatkom Super Diesel podjetje LIQUI MOLY nudi podoben dodatek tudi za dizelske motorje.
Če pa je tako ali tako kmalu čas za zamenjavo olja, je mogoče tekoče stroške še dodatno znižati. Pri tem je treba tik pred zamenjavo olja staremu olju dodati LIQUI MOLY Motor Clean. Njegove čistilne učinkovine odstranijo obloge in umazanijo v obtoku olja, ki se nato iztočijo skupaj s starim oljem. Novo olje tako pride v čist motor in lahko razvije svojo polno moč. “Obloge v obtoku olja poslabšajo tesnjenje v motorju in tako prispevajo k večji porabi goriva,” pravi David Kaiser. “Poleg tega povečujejo tveganje za škodo, ki bi jo bilo sicer mogoče preprečiti.”
Pri izbiri motornega olja nas lahko napačna varčnost drago stane. David Kaiser: “Motorno olje je dandanes tekoč nadomestni del, ki mora natančno ustrezati zadevnemu motorju. Če natočite napačno motorno olje je tako, kot če bi vgradili napačen nadomestni del. Posledice segajo od povečane obrabe in oblog v obtoku olja, težav s sistemi za naknadno obdelavo izpušnih plinov in vse do popolne okvare motorja.” Zato je nekaj evrov več za primerno in kakovostno motorno olje zelo dobra naložba denarja. Vodnik za olja, ki je na voljo na www.liqui-moly.com, vam po vnosu oznake modela točno pove, katera olja so pravilna za vsakokratni avto.
Po zamenjavi olja je mogoče v sveže olje naliti še pločevinko dodatka LIQUI MOLY Cera Tec. Pri tem gre za dodatek za zaščito pred obrabo, ki motorno olje ščiti tako kemično kot tudi fizično. To dodatek Cera Tec doseže z zmanjšanjem trenja v motorju. Manj trenja pomeni tudi manjšo porabo goriva. “Pomembneje pa je, da manj obrabe tudi pomeni preprečitev popravil in daljšo življenjsko dobo motorja,” še pravi David Kaiser.
S temi triki lahko vsaj malo zmanjšate stroške goriva. Vendar pa se še večji učinek varčevanja skriva drugje, dodaja David Kaiser: “Nikjer ni mogoče prihraniti toliko denarja kot s stroški popravila, ki bi jih lahko človek preprečil, ter z daljšo življensko dobo avtomobila.