Nemški strokovnjak za olja je uradni partner rokometnega kvalifikacijskega turnirja za nastop na olimpijskih igrah. Marec 2021 – LIQUI MOLY in rokomet – partnerstvo na več ravneh. Po svetovnem prvenstvu v Egiptu, ki se je končalo februarja, je na vidiku že naslednje mednarodno tekmovanje: olimpijske igre v Tokiu. Pred tem se bodo marca odvijali trije kvalifikacijski turnirji, eden od njih v Berlinu. Tam bo podjetje LIQUI MOLY nastopilo kot uraden partner turnirja.
Na tekmovanju na izpadanje, ki bo potekalo od 12. do 14. marca, se bo nemška reprezentanca v berlinski dvorani Max Schmeling pomerila s svetovnimi podprvaki Švedi, Slovenijo in Alžirijo. Prvo in drugo mesto na turnirju bo rokometašem prineslo olimpijsko vozovnico za Japonsko. Po tem, ko je nemška reprezentanca januarja na svetovnem prvenstvu osvojila zgolj 12. mesto, zaradi česar je bila precej razočarana, si želi doma popraviti vtis. »Zavoljo sodelujočih ekip se nam obeta še posebej zanimiv turnir na izpadanje. Pričakujemo visoko število gledalcev. Zato smo se odločili za partnerstvo v tem tekmovanju«, pojasnjuje Peter Baumann, vodja trženja pri podjetju LIQUI MOLY GmbH.
Turnir bi moral potekati že aprila 2020, vendar je bil zaradi pandemije preložen, zdaj pa se bo odvijal brez gledalcev v dvorani. »Seveda je vzdušje z gledalci popolnoma drugačno. Na učinek oglaševanja pa to skorajda ne vpliva. Za nas so posnetki s poročanja o tekmovanju bistvenega pomena,« pojasnjuje Peter Baumann. Do zdaj je bil pri rokometu vedno dober odziv.
Prisotnost blagovne znamke ima preprosto in pomembno nalogo: dodatno okrepiti vrednost prepoznavnosti in povečati povpraševanje po izdelkih znamke LIQUI MOLY. »Če se zaradi učinka prepoznavnosti nekdo odloči za enega od naših izdelkov v trgovini ali delavnici, ki uporablja izdelke LIQUI MOLY, smo vse storili tako, kot je treba,« povzema vodja trženja.
Podjetje LIQUI MOLY je že več let partner v rokometu na regionalni, nacionalni in mednarodni ravni. V Nemčiji in Franciji je blagovna znamka imenski sponzor v najvišji moški ligi. Logotip podjetja LIQUI MOLY je bil viden na številnih evropskih in svetovnih prvenstvih ter v Ligi prvakov, kjer nastopajo najboljše evropske klubske ekipe.
Peter Baumann: »Pričakujemo napete tekme, v katerih se bodo igralci borili do konca. Ob tem pa upamo, da se bodo lahko tako vznemirljivi športni dogodki kmalu zopet odvijali pred gledalci.«