Proizvajalec olj in dodatkov je povečal promet za 20 odstotkov na 733 milijonov evrov
Ponovno jim je uspelo: podjetje LIQUI MOLY je znova dosegel rekord vseh časov. Nemški proizvajalec olj in dodatkov je svoj promet povečal na 733 milijonov evrov, kar je 20 odstotkov več kot v letu 2020. “To je veliko več, kot smo pričakovali, glede na težavno leto,” pravi direktor Ernst Prost. “Pokazali smo, kaj vse je mogoče, navkljub tem zahtevnim okoliščinam.”
Pandemija, pomanjkanje surovin, prekinjene dobavne verige – leto 2021 nas je pričakalo s številnimi preprekami. “Ne samo za nas, ampak za celotno panogo,” dodaja Ernst Prost. “V takšnih okoliščinah se potem izkaže, kateri kapetan zna svojo ladjo krmariti tudi v nevihti in ne samo v lepem vremenu.”
V primeru podjetja LIQUI MOLY se je to dobro izšlo: Od februarja do novembra je bil vsak mesec postavljen nov rekordni promet. “Doslej smo imeli takšno serijo pred desetimi leti – in takrat se nam ni bilo treba ubadati z globalnimi gospodarskimi prelomnicami,” pravi Ernst Prost. Uspeh pojasnjuje tudi z zanesljivostjo podjetja. “Nekateri konkurenti so pred težavami kapitulirali in svojim kupcem niso mogli več dostavljati blaga. Ti kupci so nato z dvignjenimi zastavami prišli k nam, ker se preprosto nismo vdali in smo kljub vsem težavam zmogli zagotoviti dostave.”
Ne samo to – LIQUI MOLY je še razširil svoja poslovna področja. V Nemčiji in Avstriji je še posebej veliko rast na primer zabeležilo na novo strukturirano poslovanje z bencinskimi črpalkami. Skupno se je promet v teh dveh državah povečal za 12 odstotkov. V Avstriji je podjetje januarja 2022 ustanovilo hčerinsko družbo, da bi še dodatno okrepilo svoj položaj na trgu. Izvoz je z 28-odstotno rastjo zabeležil že tradicionalno rast. Tukaj so k rasti prispevale predvsem države, v katerih je podjetje LIQUI MOLY na trgu zastopano z lastnimi hčerinskimi družbami. Ernst Prost: “Z lastno ekipo in jasno strategijo je mogoče doseči neverjetno veliko.” Tako se je promet na najpomembnejšem izvoznem trgu v ZDA povečal za 50 odstotkov, v Italiji pa se je celo podvojil.
“Povsod nas čaka še veliko potenciala. Zato sta internacionalizacija in raznolikost za nas zelo pomembni. Če bomo tukaj kdaj prodali manj olja, ga bomo nekje drugje prodali več in tukaj pač toliko, kot ga je potrebnega,” še pravi Ernst Prost. “Pred desetimi leti je naš promet znašal 343 milijonov evrov. Če smo takrat kot o cilju govorili o milijardi evrov prometa, so se nam posmehovali,” se spominja Ernst Prost. “Sedaj je milijarda že skoraj na dosegu.”
Poleg prometa se je povečalo tudi število zaposlenih – na 1008, kar je 19 več kot v preteklem letu. “Kot proizvodno podjetje v času krize ustvariti nova delovna mesta se mi zdi še bolje, kot vsako povečanje prometa,” poudarja