Udeležba na turnirju, ki bo leta 2023 potekal na Poljskem in Švedskem, je namenjena povečanju ozaveščenosti proizvajalca nafte o blagovni znamki.
Mednarodni rokomet ostaja del promocijskih aktivnosti liqui MOLY. Nemški specialist za nafto in dodatke je uradni sponzor svetovnega prvenstva IHF za moške. Tekmovanje bo potekalo na Poljskem in Švedskem od sredine do konec januarja 2023. “Ta šport ima svoje podpiralce po vsem svetu. Svetovno prvenstvo privlači oboževalce povsod pred svojimi TV sprejemniki in zasloni. Zato smo ponovno zavezani leta 2023,” pravi izvršni direktor LIQUI MOLY Günter Hiermaier.
Že na dveh prejšnjih turnirjih v Egiptu kot tudi v Nemčiji in na Danskem je bil modro-rdeči logotip med skoraj 200 tekmami skoraj vseprisoten na stadionih. To bo tudi na Poljskem in Švedskem. Cilj LIQUI MOLY je jasno opredeljen: “Svojo blagovno znamko približamo več sto tisoč gledalcem na mestu in tudi številnim milijonom športnih navijačev na zaslonu,” pravi Günter Hiermaier.
LIQUI MOLY ima tradicionalno močno prisotnost v motošportih, trenutno na motociklnem svetovnem prvenstvu motoGP kot tudi v Formuli 1. “Pozimi so motorji počitek. In ker želimo pritoževanje športnim navijačem onkraj avtomobilskih dirk in našo blagovno znamko bolje poznati, se osredotočamo tudi na druge dogodke, kot je svetovno prvenstvo v rokometu,” pravi generalni direktor LIQUI MOLY. Dodaja, da je bil povsem zadovoljen z rezultati 2019 in 2021 in se zato zavzemal tudi za prihajajoče tekme naslova. “Kot blagovna znamka, katere izdelke je mogoče kupiti v 150 državah, je mednarodnost svetovnega prvenstva in s tem povezana prisotnost globalnih medijev odločilno merilo,” poudarja Günter Hiermaier. Strategija je preprosta: Več ozaveščenosti blagovnih znamk vodi do več prodaje.
11. januarja se bo v Katovicah začelo svetovno prvenstvo. Finale bo 29. januarja v Stockholmu. “Akcija na igrišču dobro odraža, kako delamo kot podjetje: hitrost, ekipna igra in neomajno bo v čelu,” pravi Günter Hiermaier.