Tekmovanje, ki bo leta 2021 potekalo v Egiptu, bi naj povečalo prepoznavnost blagovne znamke proizvajalca olja
Oktober 2020 – nemški strokovnjak za olje in dodatke LIQUI MOLY pri svojih oglaševalskih podvigih še naprej stavi na mednarodni rokomet. Podjetje je uradni pokrovitelj moškega svetovnega prvenstva v rokometu, ki bo leta 2021 potekalo v Egiptu. “Ta šport je pomemben del našega marketinškega menija. Svetovno prvenstvo pa je glavni obrok. Zato bomo tudi leta 2021 del zgodbe,” pravi direktor družbe LIQUI MOLY Ernst Prost.
Pred dvema letoma je bilo mogoče modro-rdeč logotip videti na 96 tekmah na turnirju na Danskem in v Nemčiji. “Tako nismo zgolj dosegli skoraj enega milijona gledalcev v stadionih, ampak smo našo blagovno znamko uspeli približati tudi več milijonom ljubiteljev športa na zaslonih po vseh svetu,” pravi Ernst Prost. Pod posebno oznako je nova izdaja v Severni Afriki. “Zaradi virusa Covid-19 je vse mogoče: svetovno prvenstvo z malo obiskovalci na stadionih, brez kakršnih koli obiskovalcev ali celo odpoved dogodka. Na to nima vpliva nihče. Če se bo tekmovanje odvijalo, potem vsekakor z LIQUI MOLY.”
Tudi v časih, ko tako majhne kot velike športne prireditve predstavljajo tako organizacijski kot tudi finančni podvig, LIQUI MOLY še vedno podpira različne športne zvrsti. “Nenazadnje se mora poslovno življenje odvijati naprej in oglaševanje na prireditvah v živo za nas zagotovo sodi poleg,” poudarja direktor strokovnjaka za maziva.
Športna posebnost je razširjeno polje udeležencev. Prvič bo na moškem svetovnem prvenstvu v rokometu sodelovalo 32 namesto 24 moštev, kot je to bilo do sedaj. “To pomeni več tekem v začetnih krogih in s tem več oglaševalskega časa,” dodaja Ernst Prost.
Tradicionalno je podjetje LIQUI MOLY močno zastopano v motošportu, trenutno na svetovnem prvenstvu MotoGP, kjer ima tudi lastno ekipo v Moto2, ter na turing avtomobilističnih dirkah. “Ker želimo nagovoriti prijatelje športa tudi izven motošporta in želimo narediti našo blagovno znamko še bolj poznano, stavimo tudi na druge dogodke. Svetovno prvenstvo v rokometu je eden od njih”, pravi direktor podjetja LIQUI MOLY. Z rezultati iz leta 2019 so zaenkrat zadovoljni, zaradi česar bodo sodelovali tudi pri naslednjih tekmovanjih. “Kot blagovna znamka, katere izdelke je mogoče kupiti v 150 državah, je mednarodnost svetovnega prvenstva in s tem povezana globalna medijska prisotnost odločilen kriterij.” Ne glede na to, ali gre za rokomet na amaterskem področju, na najvišji mednarodni ravni, na evropskih ali svetovnih prvenstvih – rokomet za LIQUI MOLY ni oglaševalska ledina. Račun je preprost, rezultat govori zase: večja prepoznavnost blagovne znamke vodi do več prometa.
Otvoritvena tekma se bo igrala 14. januarja. 31. januarja se bo igralo finale. “Dogajanje na igrišču dobro opisuje, kako delujemo kot podjetje: hitre akcije, maksimalno vložen trud, ekipni duh in volja, biti med najboljšimi,” pravi Ernst Prost.