LIQUI MOLY ostaja v Formuli 1

Nemški proizvajalec motornih olj in dodatkov je z dirkalnimi serijami podpisal triletno pogodbo – kar je tudi največja sponzorska pogodba v zgodovini podjetja.

LIQUI MOLY nadaljuje z angažiranjem v formuli 1 s podpisom pogodbe o sodelovanju do konca leta 2022. Na polovici dirk bodo reklamni transparenti nemškega proizvajalca olj in dodatkov ostali na stopničkah F1. Nikoli prej  nismo podpisali sponzorske pogodbe, ki bi imela večji medijski vpliv od t –  je dejal Ernst Prost, predsednik uprave LIQUI MOLY.

V triletnem obdobju do konca sezone 2022 bo LIQUI MOLY uradni sponzor formule 1. “Edinstven učinek formule ena nam omogoča ozaveščanje blagovne znamke po vsem svetu,” pravi Ernst Prost. In ne gre samo za to, da sporočilo pošljete številnim ljudem. “Formula 1 je premija v moto športu, LIQUI MOLY pa premija v oljih in aditivih. Oglaševanje v formuli 1 je močan signal tako končnim uporabnikom kot industriji. To nam pomaga, da v medijih izstopamo iz drugih sporočil, ki se vse bolj krepijo.”

LIQUI MOLY je v formulo 1 vstopil leta 2019. Na 11 dirkah je bil na progah prikazan modro-rdeč logotip. “Skupno si je 1,9 milijarde ljudi iz skoraj 200 držav sveta ogledalo dogodek in videlo logotip na televiziji,” pravi Prost. Da ne omenjam internetnega oddajanja, obiskovalcev spletnih strani in poročanja o dogodkih. Skoraj dve milijardi ljudi iz skoraj 200 držav sveta si je dirke ogledalo v letu 2019. Na družabnih medijih se bo zvrstilo približno 200.000 gledalcev dirk, Formula 1 pa dobi milijarde vtisov. Po mnenju Ernsta Prosta – takšnega globalnega učinka ni nikjer drugje.

“Dejstvo, da partnerstvo nadaljujemo in širimo po uspešnem letu, dokazuje, da lahko F1 prinese učinke na področju prepoznavnosti blagovne znamke in prednostne obravnave.” “Navdušeni smo, da bomo še naprej iskali načine za nadaljnjo vključitev LIQUI MOLY v ekosistem F1,” je dejal Jace Carey – izvršni direktor in predsednik Formule 1.

Formula 1 je največje, vendar ne edino relevantno svetovno sponzorstvo oljne znamke. LIQUI MOLY je prisoten tudi v i MotoGP, je glavni sponzor vzdržljivosti LIQUI MOLY Bathurst 12H, ki je bil prisoten na evropskem rokometnem prvenstvu januarja in se je pojavil in na številnih zimskih športnih prireditvah. “Nobeno od teh sponzoriranj ni izjemno pomembno. Vse to so bloki, s katerimi svoj trženjski koncept gradimo v podporo našim partnerjem in trgovcem na drobno, “pojasnjuje Ernst Prost.

Globalni vpliv teh zavez je osrednjega pomena za LIQUI MOLY. Nemški domači tržni delež v skupni prodaji vztrajno upada – V Nemčiji imamo tako močan položaj, da je zelo težko opaziti nadaljnjo rast, pravi Prost, zato je naša prihodnost v mednarodnem poslovanju. Še vedno obstaja ogromen potencial, ki ga želimo izkoristiti. Formula 1 je pomembno orodje v ta namen.”